Kacprzak Technologie Bezpieczeństwa

Kariera w KTB
W związku z rozwojem naszego przedsiębiorstwa poszukujemy osób na stanowisko:

  • Instalator Systemów Teletechnicznych

Jakie będą Twoje zadania na tym stanowisku?

  • Instalacja systemów niskoprądowych (Systemy SWiN, Systemy Sygnalizacji Pożaru, Systemy Monitoringu Wizyjnego, Systemy Kontroli Dostępu)
  • Bieżąca konserwacja urządzeń
  • Diagnozowanie oraz usuwanie awarii
  • Sporządzanie protokołów z wykonywanych prac

Kogo szukamy?

  • Osób z wykształceniem średnim-technicznym (szczególnie w specjalności elektrycznej, elektronicznej,  mechatronicznej)
  • Osób, dla których praca na wysokościach powyżej 3 metrów nie będzie wyzwaniem
  • Osób, które posiadają umiejętność czytania dokumentacji technicznej
  • Osób, które potrafią działać i dobrze współpracować w grupie jak i samodzielnie
  • Osób, które posiadają lub chcą posiąść i rozwijać wiedzę w zakresie technologii bezpieczeństwa
Co oferujemy?
 
  • Umowę o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Przejrzysty system premiowy
  • Pracę na pełen etat w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Udział w szkoleniach i spotkaniach branżowych
  • System wewnętrznego szkolenia wstępnego 
  • Ubezpieczenie grupowe
  • Niezbędne narzędzia do pracy (zestaw narzędzi, komputer, samochód)
  • Dodatkowe benefity (biletu do teatru, wydarzenia kulturowe)
  • Specjalista ds. Administracyjno – Handlowych

Jakie będą Twoje zadania na tym stanowisku?

  • Utrzymywanie relacji z klientami oraz pozyskiwanie nowych
  • Przygotowywanie ofert dla klientów biznesowych oraz administracji publicznej 
  • Pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych
  • Nadzorowanie i kontrola realizowanych projektów
  • Raportowanie wykonywanych prac przez grupy instalacyjno-serwisowe
  • Obsługa sekretariatu

Kogo szukamy?

  • Osób z wykształceniem co najmniej średnim lub średnim-technicznym lub wyższym
  • Osób z co najmniej podstawową znajomością branży zabezpieczeń technicznych
  • Osób komunikatywnych, odpowiedzialnych i dokładnych
  • Osób, które potrafią organizować swój czas pracy i sumiennie wykonujących powierzone zadania
  • Osób, które pragną się rozwijać 
  • Osób, które posiadają znajomość pakietu MS Office (Word, Excell) 
Co oferujemy?
 
  • Umowę o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Przejrzysty system premiowy
  • Pracę na pełen etat w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Udział w szkoleniach i spotkaniach branżowych
  • System wewnętrznego szkolenia wstępnego 
  • Ubezpieczenie grupowe
  • Niezbędne narzędzia do pracy (komputer, telefon, samochód służbowy, oprogramowanie)
  • Dodatkowe benefity (bilety do teatru, wydarzenia kulturowe)

Zapraszamy do kontaktu, swoje CV możecie Państwo przesłać na:

esk@alarmykacprzak.pl

 

Nie zapomnij o dodaniu poniższej klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”